dinsdag 3 november 2015

ScrapLOuise Verjaardagskaart!


Goedemorgen Medeblogsters, vandaag laat ik een kaartje zien wat ik voor de verjaardag van mijn vriendin heb gemaakt.
De basis heb ik met de Silhouette Cameo gesneden, papier wat ik gebruikt heb is van Papermania is al een oud blokje maar vindt het schitterend papier. De digi heet Birthday Cake Molly en is van Lalalandcraft, vinden jullie haar niet schattig. Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers, verder heb ik een parelrandje gebruikt, de bloemetjes zijn gestanst  met een pons van Nellie Snellen, het strikje met de Cameo gesneden.
Wens jullie een fijne dag toe uit een helder Lelystad!

Lieve groetjes,

LOuise

10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaart Louise ! Heel mooi modeletje en schattige bloempjes !
Groetjes
Margo

Irene zei

Wat een dot van een kaart en Marco is zó mooi ingekleurd, je vriendin zal héél blij zijn Louise!
Hier potdicht zoals alle afgelopen dagen��!

XxIrene

Anoniem zei

Schatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is ie geworden !
fijne dag,
grtjs,martina
x

Kaartenkraam zei

Een mooi lief rond kaartje, zal je vriendin vast mooi vinden!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

toffe lieve verjaardagskaart!
nancy

Diny zei

Wat een leuke kaart Louise....
Groetjes Diny

Mieke zei

Wat een leuke kaart! Inderdaad heel schattig :-)

Unknown zei

Een erg lief en leuk kaartje heb je gemaakt Louise.

groetjes, Joke

Lisbeth zei

hoi
Je heb er een toppertje van gemaakt
Hij is super mooi.
grtjs lisbeth