zondag 27 september 2015

ScrapLouise Niet 1, niet 2 maar 3 Kerstkaarten!


Ja, je leest het goed ik heb vandaag 3 Kerstkaarten gemaakt, ik heb het huis voor mij alleen. manlief is een weekje Vliegvissen in Tsjechië, dus ik kan doen en laten wat ik wil, niet dat ik het anders niet kan hoor maar het is toch anders,
Loop natuurlijk hopeloos achter met mijn kerstkaarten door mijn zomerstomp. Ik heb verschillende soorten kaarten gemaakt, eentje met wat meer werk dan de andere twee. Ik ben wat selectiever geworden met kaarten versturen geworden, ik weet van sommige mensen ze hem gewoon in de prullenbak gooien, die krijgen en eenvoudig kaartje en anderen die het waarderen krijgen een mooie kaart,
Ik kwam dit modelletje tegen op internet dus ik heb nagemaakt in Silhouette Studio, alles is verder gemaakt met de Cameo, Het schattige stempeltje heb ik ingekleurd met Copic Markers.design papier komt uit de restjesbank.
Tweede kaartje ik van Kraft gemaakt, door de embossingmal gehaald en daarna bewerkt met Vintage Photo distress inkt. De eland en frame met de Cameo gesneden en ook de tekst ermee gemaakt.


Derde kaartje is helemaal met de Silhouette gemaakt, de tekst heb ik uit vinyl gesneden.

Zo dat was het weer, wens jullie een fijne week toe, schijnt mooi weer te worden dus genieten maar.

Lieve groetjes,

LOuise


8 opmerkingen:

Marfien zei

Prachtige kaarten zijn het weer, ik heb geen Silhouette, maar als ik dat hert zie . . . zou ik Sint wel eens lief aankijken

GerJanne zei

Hoi Louise,
ik ken dat gevoel. Als er niemand thuis is is het heel anders dan dat er iemand thuis is , ook al zit die de hele dag op zijn kamer (mijn zoon). Je hebt ervan genoten zie ik. Drie prachtige kerstkaarten. En heel verschillend, maar ik vind ze toppie!
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Loui se,
als je zo door gaat, dan komt het nog helemaal goed met je kerstkaarten,
je 1ste is echt schattig, ook de andere 2 zijn heel mooi, al zijn ze dan in een andere stijl, mooi!
groetjes,
Ans

Corrie zei

Wat een prachtige kerstkaarten Louise, ik vind de eerste zo mooi, daar zou mijn voorkeur naar uitgaan.
Je gaat lekker zo, 3 kerstkaarten achter elkaar.
Lieve groetjes,Corrie

Rosina zei

3 schitterende kerstkaartjes Louise...ook ik vind de 1e super mooi, maar de andere 2 mogen ook gezien worden hoor.....en ben het helemaal eens met je ....sommige waarderen het niet echt dat je ze van bewerkelijke kaartjes stuurt...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Wat een mooie kaartjes zie ik. De 2e met houtnerf geembosd vind ik super, en ja hertjes ze blijven helemaal leuk. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Jij hebt genoten van je dag ! Leuke kaartjes !
Liefs ☆ Sarah ☆

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes zijn het geworden Louise - allemaal supermooi gedaan en de 1ste is zo'n schatje.

Groetjes,
Misseke