dinsdag 18 november 2014

ScrapLouise Kerstkaart


Deze keer heb ik een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch bij Completely-christmas-challenge.


Verder val er niet veel over dit kaart te vertellen.Design papier is van een blokje van vorig jaar van de Action, de border en de scallop heb ik met de Silhouette Cameo gesneden en de Kerstster en swirls zijn van MD en verder nog wat sequins gebruikt
Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!

Lieve groetjes,

LOuise

Challenges:

Completely-christmas-challenge
Christmasblogchallenge
Craftyhazelnutschristmaschallenge
Cutecardthursday
Craftycatzweeklychallenge
Craftyhazelnutschristmaschallenge.
Kortudfordring.blogspot
Craftyhazelnutschristmaschallenge2.
Jellyparkchallenges
Decreatievezebra


21 opmerkingen:

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Een pracht kaartje met voor mij een vavorieten kleur.
Ik wil ook nog even kwijt dat ik de foto`s van je kleinzoons heel erg leuk vind ze stralen van je blog.
Rianne

Sarah - Crea S zei

Toffe kerstkaart weer Louise! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Erica ♥ zei


Woww dat is een super mooie kaart,
en de sketch is zeker leuk ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

GerJanne zei

Hoi Louise,
het is een heel gaaf kaartje geworden. Mooie kleuren en de sketch prachtig uitgewerkt.
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, mooi met de bloem..
Er staat nog steeds Welkom in mijn leeslijst, heb je wel bij Instellingen dan basis gekeken of daar Welkom staat of de naam van je Blog ??
groetjes Ans

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Louise.Groetjes Joke

Ans S. zei

Schitterende kaart, hele mooie uitwerking van de sketch.

Groetjes Ans

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi!

Groetjes Ida

Diny zei

Wat een mooie kerstkaart Louise.....prachtige bloem.

Groetjes Diny

Anoniem zei

Mooi met die Kerstster!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

Misseke zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Louise - leuk met de kerstster als blikvanger - hij is helemaal super!
Groetjes,
Misseke

Unknown zei

Mooie kerstkaart zeg Louise! Leuk dat je toch nog op mijn blogje komt kijken. Zoals je wel hebt gemerkt ben ik niet heel actief meer met de kaarten. Zit helemaal in de mixed media en dat wordt veel meer via Facebook gepubliceerd. Ik moet zeggen dat dat wel heel handig is hoor, het kost gewoon zo veel minder tijd dat het bloggen, dus vandaar.....
Groetjes Frea

Hazel zei

Thank you so much for entering our Completely Christmas challenge 38 with your lovely creation - we hope we'll see you again soon, Hazel, DT - thanks also for entering all my Craftyhazelnut challenges - hope we'll see you again soon x

CRAZYCRAFTSHED zei

Beautiful card Louise thank you for joining us this week at Crafty Catz
Dianne x DT

Wybrich zei

Mooi Louise! De kerstster blijft ook zo mooi!

Eileen zei

A beautiful Christmas card with a perfect Poinsettia. Thanks for joining in with our 'Christmas Decorations' challenge at Winter Wonderland this week, and good luck
Eileen x

Unknown zei

Stijlvolle kerstkaart Louise met mooie kleuren en die kerstster is het stralende middelpunt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Jane zei

Wat een prachtige bloem staat er centraal op je kaart.
Leuk dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

Groetjes Jane DT DCZ

Lisbeth zei

hoi Louise
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Judith Liefting zei

Wat een leukerd! Dank voor je deelname aan de challenge! Crea groetjes, Judith dt DCZ

Marfien zei

Leuke kaart, de bloem van MD brengt mij ook nog steeds tot veel inspiratie