maandag 10 maart 2014

Weer eens een Layout gemaakt!

 Ik heb mij zelf eens verwend, ik heb Canon Selphy fotoprinter gekocht. Lang lopen twijfelen maar absolut geen spijt van mijn aankoop. Meestal zocht ik van te voren al foto's uit en tegen de tijd dat ze binnen waren was mijn inspiratie en zin weg.Dus als ik nu geen zin heb kan ik zo een foto uitprinten.
Valt verder over de layout niet zoveel te vertellen, ik heb hem vrij eenvoudig gehouden, wil de aandacht niet teveel afleiden van de foto. Alles weer gesneden met mijn Silhouette Cameo.

Vindt dit zo'n schattige foto van Stan, hij was hier 8 maanden, wat gaat dat toch allemaal snel.


Wat een heerlijk weer wat het gisteren hé, we zijn heerlijk met de kinderen en kleinkinderen naar Ouwehands dierenpark geweest,  heeft weer heel wat foto's opgeleverd, de kleinkinderen vonden het daar schitterend en wij ook hoor!

Wens jullie een fijne dag toe,

LOuise

12 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
Superleuke LO, prachtige foto van Stan...fijn dat je nu zelf foto's kunt printen..liefs Ans

GerJanne zei

hoi Louise, soms moet je jezelf ook verwennen hoor. En dan kun je ook door.
Je LO is heel gaaf. De foto is geweldig!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Prachtig layout louise ...wat een super mooie foto van dat lieve manneke ....

groetjes Rosina

Misseke zei

Prachtige layout Louise - superleuke foto van Stan en een heel geslaagde layout heb je ervan gemaakt - super!

Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Hoi Louise wat een leuke LO heb je gemaakt met een super gave foto.
Ja waar blijft de tijd hé.
Inderdaad het is heerlijk weer je moet er nu van genieten kan zo weer over zijn dat weet je nooit hier in NL.
Groetjes Jannie

Anoniem zei

Ps Maar de leukste foto vind ik nog steeds die van Lars hier in de zijkant met die hele ondeugende oogjes.
Groetjessssssssssssssss

Unknown zei

Wat een heerlijk kereltje is het toch! Je hebt een pracht van een pagina om Stan's supergeinige foto heen gemaakt Louise! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Marlieke zei

Wauw wat mooi! Helemaal mijn stijl ook!
En zo'n mooie en lieve foto!
Het gaat inderdaad erg snel allemaal. Gelukkig gaan wij het vanaf september allemaal nog eens beleven; dan krijgt Femke namelijk een broertje of zusje.

Renate zei

Super leuke LO. Niets meer aan doen. Zo blijft de aandacht inderdaad bij deze scheetige foto.

-xies- Renate.

Maia zei

Goed gedaan, jezelf verwend, dat mag toch ook wel een keertje en je doet er zeker veel mee denk ik.
Prachtig deze layout.
Ja ze zijn inderdaad snel groot en daarom is herinneringen maken ook zo mooi.
Wij kunnen ook zo genieten van een dierentuin.
Fijne lente week
Lieve groet zmaia

Marlies zei

Een hele mooie LO met mooie vrolijke kleuren en wat een leuke foto, zo schattig! groetjes, Marlies