donderdag 11 april 2013

52 weeks of christmas

Alweer donderdag en mijn wekelijkse Kerstkaartje voor Yvonne 52 weeks of christmas.
Ik heb dit kaartje gemaakt  naar aanleiding van een sketch van Sketchsaturday. Papier is van het Kruidvat, het frame en het stempelafdrukje met de Silhoutte Cameo gesneden, het stempeltje  is  van LaLaLand en heet Santa Marci  en heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Ik wil jullie weer bedanken voor jullie lieve reacties op mijn LO van Stan.

Dan ik heb nog een Top3 notering behaald met dit kaartje bij Christmasatsweetstampinchallengeblog leuk hoor ben helemaal blij!

Ik wens jullie verder een fijne dag toe!!.

Lieve groetjes,

LOuisexx

Challenges:
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/2013/04/challenge-81-anything-goes.html
http://artisticinspirationschallenges.blogspot.co.uk/
http://www.craftybloggersnetwork.blogspot.nl/2013/04/challenge-10-sponsored-by-rick-st-dennis.html
http://blog.markerpop.com/2013/04/01/markerpop-challenge-20/
http://sparklensprinklecreativechallenges.blogspot.nl/2013/04/april-challenge.html
http://thepapernestdollschallenge.blogspot.nl/2013/03/our-very-first-challenge-anything-goes.html

27 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een mooie kaart, en wat een mooie elementen heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

Marrie zei

Hallo Louise,

Ik vind dit weer een prachtige kerstkaart leuk stempeltje heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marrie

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Louise...leuk plaartje ook....
TOP GEDAAN!!!
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
WOW..wat een leuke kerstkaart is dit, dat afdrukje is een schatje..
Gefeliciteerd met je plekje in de Top3..super toch..Liefs van Ans

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een plaatje!!! Je kerstkaart is heel mooi geworden! Vind de vormen die je met de Cameo snijdt echt super.. En gefeliciteerd met je Top3, die is zeker verdiend!
Groetjes, Yvonne

Wilma zei

Wat een LIEF kerstkaartje Louise.
Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van de TOP 3.
Liefs Wilma ☺☺☺

Richtsje zei

Helemaal verdiend hoor die top 3 notering, ik blijf het een beauty vinden! En je kaartje voor deze week in de kerstserie is ook weer zo gaaf gedaan! Heel anders dan de andere maar zo mooi!!!

Groetjes Richtje

Misseke zei

Supermooie kerstkaart - leuk stempeltje en heel erg leuk die dingetjes met de Silhouette weer.

gefeliciteerd met je top 3 - het was ook echt een pareltje!

Groetjes, Misseke

Marlieke zei

Wat een gave kaart, echt heel mooi! En leuk dat je de top 3 gehaald hebt, is ook echt een leukerd!

jolanda zei

heel mooi kaartje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je top 3 plaats.
dit is ook weer een heel mooie kerstkaart.

groetjes jolande

Cindy zei

In één woord: SUPERMOOI! Zo leuk die stempels van Lalaland en dan ook nog eens prachtig gekleurd. Een echte winnaar! Groetjes, Cindy

Unknown zei

En alweer zo'n prachtig kerstkaartje Louise, je houdt je ritme goed vol! Erg gaaf gemaakt weer en proficiat met je top 3 notering, terecht!! Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Corrie zei

Hallo Louise, ik ben helemaal verliefd op de stempels van Lala-land, jij hebt er een prachtige kerstkaart mee gemaakt, met super kleuren, gefeliciteerd met je behaalde top 3 plaats, altijd leuk dat je werk gewaardeerd word.
lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Ziet er goed uit.
Liefs, Marianne

Bep zei

Hoi Louise,

Wat een super leuke kerstkaart en zulke leuke details een beauty.
En van harte gefeliciteerd met top 3 notering geweldig maar je kaart was dan ook super mooi.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Barbara Bruder zei

Beautiful card. Thanks for joining us at the Sparkle N Sprinkle Creative Challenge this month.
Barbara SNSCC - coordin.

Patricia zei

beautiful! Thanks for joining Artistic Inspirations this week.

NicoleDesigns zei

Pretty pretty pretty... thank you for sharing with us at The Paper Nest Dolls.... xo

Natascha zei

Great creations! Thank you so much for joining our last "Anything goes" Challenge over at Bearly Mine. Tune in our new Challenge again. We would love to see you again.

Hugs, Natascha

Marrie zei

Hallo Louise,

Je heb mij wel eens gevraagd of ik een foto van mijn kleinkinderen op mijn blog wil zetten.
Ze staan nu op mijn blog hoor dus als je het leuk vind kan je ze zien.
Ik zie je reactie op mijn blog.

Lieve groetjes Marrie

Unknown zei

Super mooi kerstkaart Louise, leuke kleurstelling dat rood/wit, doet altijd een beetje Scandinavisch aan. En gefeliciteerd met je top 3 notering. Altijd leuk! Groetjes Frea

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart .
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart .
Groetjes Doris

Susie Little zei

Beautiful card, thank you so much for playing along with us at Sketch Saturday!! xx

Unknown zei

fabulous Christmas card I love it

Thank you for joining us at Crafty Bloggers Network Challenge
Claire x
(DT)

dmbennett zei

Lovely Christmas card. Thank you for joining in at the Sparkle N Sprinkle Creative Challenge this month.

Dawn DT