zondag 22 april 2012

Weer eens een Layout van Lars gemaakt en mijn Hobbykamer opgeruimd

Gisteren eindelijk weer eens een Layout van Lars gemaakt, loop hopeloos achter komt er steeds niet van, dus van de week weer eens wat foto's uitgezocht  en af laten drukken. Wil ook voor Stan een album maken, dus voorlopig ben ik even zoet.
We waren laatst naar de Kinderboederij en daar deze foto's gemaakt, het was toen heerlijk weer, Lars vindt het daar prachtig is ook nog een klein speeltuintje bij en dat op 5 minuten lopen van ons huis, dus je begrijpt dat wij daar vaak zitten. Er waren lammetjes, geitjes en een kalfje geboren, zo schattig dat kleine spul.
Papier wat ik gebruikt heb is van EchoPark  A boy's life enig papier voor kleine jongetjes.
Ik heb alles gesneden met de Silhouette Cameao, evenals de tekst, die heb ik met de Sketchpen gemaakt.

En van de week ook weer eens mijn Hobbykamer opgeruimd, wat een bende, heb aan mijn man gevraagd of hij nieuwe planken voor me aan de muur wilde maken, nu staat alles netjes geordend bij elkaar in dozen en mandjes, ben er helemaal blij mee.

En wil ik jullie ook bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaartje, de jarige was erg blij met het kaartje, leuk om de reacties allemaal te lezen.

Wens jullie een fijne zondag toe, ik kruip weer mijn Hobbykamer in en we gaan vanmiddag gezellig een kopje thee bij onze dochter en schoonzoon en de kindjes drinken.

Liefs Louise

12 opmerkingen:

Irene zei

Wat hebben jullie een plezier met dat manneke, heerlijk dat het allemaal zo dichtbij is!!!
je hebt een super werkplekje Louise, geen wonder dat er zo veel moois uit komt!!!

Liefs, Irene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige lau-out heb je gemaakt, lekker vrolijk.
netjes hoor je hobbyruimte, kan je weer rommel maken, ha ha ha.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een gezellige en vrolijke LO heb je van Lars gemaakt Louise! Erg leuk met die zonnetjes en tulpen erop! En meid, wat een ruimte heb jij in je hobbykamer! Geniet lekker vanmiddag van het familiebezoek, altijd gezellig! Liefs, Ira

Tinie zei

Wauww wat een geweldige LO!!! En wat heb jij een super mooie hobby kamer!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Hoi Louise, jij hebt ook een lekker werkplekje zeg! Ziet er gezellig uit! Ik vind je layout super, leuk zoals die twee bladzijden doorlopen met de tulpen! Groetjes, Frea

Loes Oorschot zei

Mooie layout van Lars, leuk met zoveel foto's en de versieringen erbij.
Je hebt een heerlijke werkplek zo met alle die opbergruimte!

Groetjes, Loes

Amanda zei

wat een mooie layout van Lars, en je hobbykamer ziet er super uit!

liefs Amanda

Marianne zei

Heel leuk wat je gedaan hebt met die layout.
Ziet er prima uit en je hobby kamer is helemaal perfect. Vraag me af hoe lang je hem zo netjes houdt.(haha)
liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt Louise.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat een mooie layout heb je gemaakt met deze prachtige foto's van Lars.
Je hobbykamer ziet er geweldig uit.

Groetjes Ans

Anita zei

Mooie LO en leuke foto's!
Wat heb jij een mooi hobbyplekje voor jezelf, geweldig :)
groetjes, Anita xx

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke LO!! Goed gelukt!
En wat een prachtige kamer heb je! Heerlijk is dat, alles weer op orde.. Dan krijg je alleen maar weer meer zin om te scrappen :-)
Jammer dat je te ver weg woont!
Groetjes, Yvonne