maandag 13 februari 2012

Zomaar even en mijn prijs laten zien

Hallo Dames,

Even een Update over mijn knieoperatie, is allemaal  reuze meegevallen, zijn inmiddels alweer 10 dagen verder en loop nu met 1 kruk, moet het nog wel rustig aan doen, weinig lopen en veel oefenen. Heb nog geen zin om te freubelen maar dat komt wel weer. Heb van de week Spectrum Noir Markers besteld en daar ben ik mee aan het stoeien, vind Copic Markers te duur en dit is een mooi alternatief denk ik.

Dan wil ik jullie van mijn prijs even laten zien die ik heb gewonnen bij AllesmetenoverkleurenmetDerwent

Wat een mooi pakket hé ben er erg blij mee.

Dan heb ik een paar weken geleden nog mee gedaan aan de SOL van KrejaTeja en dat kaartje had ik nog niet laten zien.
Papier is van RosaDotje, de stempel ingekleurd met Derwent, de bloemetjes gesneden met de Silhouette en bewerkt met Distress inkt.

Zo dat was het weer, wens jullie allemaal een fijne dag toe,

Groetjes, LOuise

16 opmerkingen:

Anita zei

Leuke prijs en een prachtig kaartje!
Fijn dat het meegevallen is met je knie, dat mag ook wel eens :)
groetjes, Anita xx

Amanda zei

fijn dat het goed met de knie gaat, beterschap hoor, en veel plezier met je prijsje. Je kaartje is super!

liefs Amanda

Lia zei

Louise, wat een mooie prijs! Proficiat hoor.
En je kaarten zijn weer prachtig!
Groetjes,
Lia

Tinie zei

Wat een prachtige prijs, super mooi en je kaart mag er ook zijn, ben weg van je bloem!!!

Groetjes Tinie

Cathy zei

Blij dat je herstel vlot verloopt en de zin om te freubelen zal snel genoeg terugkomen, hihi.

Heel erg leuke prijs heb je gewonnen.

En het kaartje: een echt schatje!

Anoniem zei

Hoi Louise, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
Prachtig ingekleurd en heel mooi papier heb je gebruikt.
Fijn dat het goed gaat met je knie,sterkte en beterschap en hopelijk kan je gauw weer wat moois gaan maken van deze gave gewonnen spulletjes


Groetjes Jannie

Kaatje zei

gefeliciteerd met je prijs! Je kaartje is superleuk. Beterschap!

groetjes,
Annika

redscrap zei

wat een mooi pakket, je zult er vast weer wat moois mee maken
groetejs mina

Unknown zei

Leuke spulletjes heb je gewonnen Louise!! En wat een schattig lief kaartje!! Groetjes, Frea

nancy100nl zei

Hallo Louise,
Beterschap met je knie en heel erg bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog scrappinglover.blogspot.com. Gefeliciteerd ook met je prijs. Altijd leuk om iets te winnen.
Groetjes Nancy

Wendy ten Hove zei

Och, wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Moi! En een super prijs, zeg! Heel geschikt voor jou, daar kun je vast veel moois mee maken, gefeliciteerd!!
Groetjes, Wendy

Unknown zei

Geweldig gave prijs, geniet er lekker van! Doe ik van je prachtige kaartje ;-) Groetjes, Ira

angelique zei

Erg mooi kaartje Louise, en wat een schitterende bloem. Groetjes Angelique.

manuela zei

Hoi Louise, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
Prachtig ingekleurd en heel mooi papier heb je gebruikt.fijn dat het goed met de knie gaat, beterschap hoor, en veel plezier met je prijsje.
Liefs Manuela

Marlies zei

Wat heb je een mooie prijs gewonnen!
Je hebt ook een super mooie kaart gemaakt! Mooie kleuren en een schattige Tilda! Beterschap met je knie! groetjes, Marlies

martina's kaartjes zei

wow, wat een toffe prijs ! en een hele leuke kaart ! veel succes met je herstel !
grtjs, martina
x