woensdag 29 februari 2012

Kerstkaartje

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de enthousiaste reacties op het kadodoosje  voor mijn dochter, ze was er ook ook erg blij mee.
Dan heb ik weer een kaartje gemaakt, zin is weer een beetje terugkomen, ditmaal weer een Kerstkaartje, ik had me zo voorgenomen om 1 Kerstkaart in de week te maken en nu loop ik dus een paar weekjes achter.
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van DCWV het tussenstuk is linnenpapier en dat heb ik door het ribbelapparaat  gehaald. DE tag met de Sihouette gesneden en door de Cuttelbug gedraaid, de Bloem ook met de Silhouette gesneden, nat gemaakt verfrommeld, gedroogd en met Glimmermist Zilver bespoten, de Swirls zijn ook met de Silhouette gesneden, wat stipjes met een zilveren pen opgemaakt.
Tekstlabel is van kaartenkutselsvanfemke.
Tilda heb ik met mijn nieuwe Spectrum Noir markers ingekleurd, heb de smaak te pakken hoor ben al helemaal verslaafd eraan (de zoveelste verslaving), kleuren die ik gebruikt heb zijn.....FS2 FS9, CR5, PL1 PL 2, EB2 EB4 EB6, IG2 IG4.
Wens jullie nog een fijne dag toe

15 opmerkingen:

Marlieke zei

Mooi kaartje, Louise! Mooi papier en die geemboste achtergrond staat er heel goed bij.

Marlieke zei

Mooi kaartje, Louise! Mooi papier en die geemboste achtergrond staat er heel goed bij.

Marianne zei

Helemaal te gek dit kaartje, mooie kleuren ook.
liefs, Marianne

Kaatje zei

heel mooi kerstkaartje! wat een mooie dingen maak je ook met de silhouette.

groetjes,
Annika

Tinie zei

Wat ziet je kaartje er weer super mooi uit, prachtige details!!

Groetjes Tinie

Amanda zei

Schitterend kaartje Louise, en fijn dat de zin weer terug is!

liefs Amanda

Hetty zei

Wat een mooi kerstkaartje

gr hetty

Irene zei

Beeldige kaart in zulke mooie kleuren Louise! Fijn dat het weer een beetje begint te komen en van de herfst echt naar Hardenberg gaan hoor, het was weer zo'n gezellige beurs!!!

Liefs, Irene

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart in een hele mooie kleurencombi.

Groetjes Ans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kerstkaartje, mooi in deze kleurtjes en prachtig je bloem.

groetjes jolande

Anita zei

Prachtig kaartje Louise!
groetjes, Anita xx

Cathy zei

Leuke kleurencombinatie!!!

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Mooie kleuren en Tilda staat daar leuk op de mooie geembosste tag! Ook een prachtige bloem! groetjes, Marlies

Anoniem zei

Hoi Louise prachtig lief kaartje heb je gemaakt.
Fijn dat je weer een beetje crea zin heb gekregen
En die achterstand die haal je straks wel weer in hoor.
Groetjes Jannie.

Unknown zei

Wat een schattig kaartje Louise, mooi van kleur ook! Vind je bloem super! Groetjes, Ira