vrijdag 13 januari 2012

Trouwkaartje

Van de week heb ik mee gedaan aan een SOL op de Facebookpagina van Krea Teja, moet zeggen erg leuk om te doen en voor herhaling vatbaar.
Papier is van Tilda, hoekjes door de Cuttlebug gedraaid, stempeltje is volgens mij van Action maar weet ik niet zeker en ingekleurd met Derwent. Takjes van Crealies.
Sinds gisteren al problemen met Blogger, kan helaas geen berichtje bij jullie achterlaten, ik denk dat meer mensen er wel last van hebben. Wens jullie allemaal een fijn weekend toe.

11 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Mooi kaartje en ja stempel is van de action, die heb ik ooit ook eens gekocht daar :-)

Groetjes, Jaimie

Anita zei

Schitterend trouwkaartje!
groetjes, Anita xx

Tinie zei

Wat een prachtig model, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Irene zei

Helaas doe ik niet aan Facebook dus voor mij geen SOL maar je hebt een beeldige kaart gemaakt Louise en bij Mieke zag ik ook al zoiets moois dus het was vast leuk om te doen! Ik heb alleen maar problemen als ik op Internet Explorer zit. Kon net bij jou ook niets zien. Maar met Firefox lukt alles dus ik switch tussen de 2 heen en weer!

Liefs, Irene

Unknown zei

Geweldig wat een liefdevolle kaart Louise! Heel erg mooi zo met dat opengewerkte hart, zal zeker in warmte worden ontvangen! Voor wat betreft blogger: ik heb er zelf gelukkig tot op heden nog geen hinder van, maar schijnbaar vele blogsters wel. Je zou het kunnen proberen met een andere browser, zoals bijv. Firefox, bijna 100% zonder problemen! Succes ermee, fijn weekend, groetjes, Ira

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, deze stempel heb ik ook en is inderdaad van de action, mooi hart.
ik ben overgestapt naar google chrome, ik had ook problemen met reacties plaatsen, nu gaat het goed.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Maia zei

Helaas zie ik de tekst en de tekst van de reakties niet staan...iets raars aan de hand?
Wat een prachtige kaart!
Ik heb die stempel ok maar nog nooit gebruikt, dit idee ga ik bewaren voor het geval dat ernog iemand gaat trouwen.
Fijne zondag
groetjes Maia

Kaatje zei

heel mooi trouwkaartje!

groetjes,
Annika

Unknown zei

So pretty!

Jani
papercompulsions.blogspot.com

Cathy zei

Hoi Louise!!!

Heel erg mooi kaartje!!

Vorige week waren er ook al problemen met Blogger en nu weer, maar ik denk dat het aan Internet Explorer ligt, want via Firefox lukt het wel. Dit technologie toch, ;-)