maandag 9 januari 2012

Mijn eerste Kerstkaart(sok)

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve reacties op mijn Koffertje en Boekje voor Stan, mijn dochter is er erg blij mee. En dan zag ik dat ik er weer een paar Volgers bij heb, welkom op mijn Blog leuk dat jullie mij willen volgen.

Vorige week ben ik weer begonnen met een Kerstkaart te maken, wil toch weer proberen om er 1 per week te maken.
(klik op de foto voor vergroting)

Deze Kerstsok  gemaakt met de Silhouette, papier is uit mijn restjesbak en heb geen idee van welk merk verder een kantje wat roosjes en takjes met de pons gemaakt..

Silhouette files stockings_C00163_24406
11/25/2011

Fijne avond

10 opmerkingen:

Tinie zei

Knap hoor om dit vol te houden om een kerstkaart te maken iedere week, weer eens een heel ander model, super leuk!!!

Groetjes Tinie

Ans S. zei

Goed hoor, elke week een kerstkaart.
De kerstsok ziet er erg mooi uit.

Groetjes Ans

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstsok, en nu maar volhouden ieder week een kaart wij zijn het ook van plan maar of het gaat lukken????

gr annemarie en merit

Unknown zei

Oh Louise wat móói! Dit is echt een enig model kerstsok zeg! Heel goed van je om iedere week een kerstkaart te maken, ik neem het me ook regelmatig voor maar het wil maar niet lukken ;-) Succes met je plannen! Vind je sok in elk geval een topbegin ervan, prachtig versierd ook! Groetjes, Ira

Irene zei

Een hele chique kerstsol Louise!!!!

Liefs, Irene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het begin is er, en wat voor één, ziet er super gaaf uit.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wow wat een geweldige creatie heb je gemaakt.
Begin is er weer op naar de volgende .

Groetjes Jannie

Kaatje zei

hij is erg leuk!!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

hoi louise

wat een ontzettende leuke sok heb je gemaakt.
die wil ik ook wel maken.
ik kom donderdagavond naar je toe als je het goed vind.
ik bel je nog
kussie van mij

Wendy ten Hove zei

Wauw, wat knap, zeg, dat je al weer aan de kerstkaarten bent begonnen! Ik had ook wilde plannen, maar het is er toch helemaal niet van gekomen en heb nu alweer allerlei andere ideeën! hi hi. Wat vervelend van het scheurtje in je meniscus, hopelijk heb je daar niet te veel pijn van en ben je snel aan de beurt voor de operatie, zodat je daarna weer lekker aan de wandel kunt!!!
Groetjes en fijne dag,
Wendy