woensdag 4 januari 2012

Babykoffertje en Boekje voor Stan

(klik op de foto's voor vergroting)

Voor Stan dit Babykoffertje gemaakt met daarin een boekje met de eerste Babyfoto's.
Koffertje heb ik bij Xenos gekocht, was rood met witte stippen wel een Uiltje erop, maar dat waren niet echt de kleuren voor Stan, heb de slotje en het hengsel eraf gehaald en toen het koffertje opnieuw bekleed met papier van DCVW Baby Boy stack en daarna slotje en hengsel weer met Brads vastgemaakt. Uiltje en Stan heb ik met de Silhouette gesneden.
De bladzijden heb ik met de Silhouette gesneden en paar op elkaar zodat een stevig boekje is, alle bladzijden heb ik met Distressinkt bewerkt,  heb het nu nog met een Lintje vastgemaakt maar ik moet nog even een Bindring ervoor kopen.
Een klein inkijkje in het boekje, was een leuk projectje om te maken.
Wens jullie nog een fijne dag verder.

19 opmerkingen:

Debbie zei

Ziet er heel lief uit, heel mooi gedaan

groetjes Debbie

Kaatje zei

wat mooi en wat een leuk idee!!

groetjes,
Annika

Irene zei

Die Stan boft maar met zijn creatieve Oma, super leuk geheel Louise!!!

Liefs, Irene

Tinie zei

Wat een super idee van jou om een koffertje te bekleden!! Dit is toch helemaal geweldig om te mogen ontvangen, helemaal supersss!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Hallo Louise, wat een geweldig lief koffertje en een schattig babyboekje. Daar zal zijn moeder zeker blij mee zijn!! Groetjes, Frea

Unknown zei

ziet er weer heel mooi uit louise

gr marianne

manuela zei

Wat een leuk idee van jou om een koffertje te bekleden en Ziet er heel lief uit, heel mooi gedaan

Groetjes Manuela

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat heb je dit leuk gedaan, ziet er geweldig uit, leuk aandenken als Stan straks groot is.

groetjes jolande

Unknown zei

Oh Louise wat léuk! Wat een topidee om een koffertje te maken met zo'n prachtig album erin! Helemaal te gek, je uitvoering en wat zal Stan lekker met z'n nieuwe koffertje "rondzeulen" ;-) Liefs, Ira

regina zei

wat een leuk idee met dat koffertje!
wat een prachtig boekje heb je gemaakt super!

gr regina

Ans S. zei

Wat een geweldig leuk koffertje heb je gemaakt en dat fotoboekje helemaal te gek.

Groetjes Ans

Cathy zei

Wat een superlieve attentie!!! En alles piekfijn afgewerkt!

Wendy ten Hove zei

Wauw, Louise, wat heb je dit prachtig gemaakt!!! Wat een super koffertje!!! Echt heel erg leuk!!! En wat een geweldig herinneringenboekje, echt super! Complimenten, hoor!!
Groetjes, Wendy

Maia zei

Wat een vrolijk en fris babyboekje Louise!
mooi papier zeg en een heel leuk koffertje om het in te bewaren!
Lieve groet Maia

Anita zei

Wauw wat schitterend gemaakt! En een geweldig idee :)
groetjes, Anita

annemarie zei

jeetje wauw! ik weet niet wat ik zie!! wat een super craetie!! wat een gaaf idee, en ook zo super mooi uitgewerkt! mijn complimenten!
groetjes annemarie

Gusta zei

wat gaaf!!!! echt super leuk gemaakt

Groetjes Gusta

Just me... zei

Hoi Louise,

Wat een schattig koffertje. Ik heb ook de silhouette en ben er ook helemaal weg van. Je kunt er zulke leuke vormen mee snijden.
Ik was ook even nieuwsgierig of dat je het kasteel album al binnen hebt?

Fijn weekend,

Diana.

Marianne Schut zei

Geweldig Louise, wat heb je dit prachtig gemaakt en wat een leuk idee! Hier zullen vast heel wat uurtjes in zijn gaan zitten. Mijn complimenten hoor!! Liefs Marianne