donderdag 23 december 2010

Kerstkaartje

Dit Kerstkaartje heb ik voor de vrouw van mijn schoonzoonsvader gemaakt, wilde voor haar geen al te uitbundig Kerstkaartje maken want voor zal dit een hele moeilijke periode worden.  De labels heb ik met de cricut gesneden daarna bewerkt met Distress inkt Antique Linen enWild Honey de randen met Vintage Photo, de stempels zijn van Viva en ik heb gestekpeld met bruine Stazon, papier van DCWV, verder een kantje en een paar Hotfixsteentjes.

Fijne dag allemaal

12 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Oh wat een leuk kaartje zo ! Mooi hoor!

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Hoi Louise,een heel mooi kaartje,Wat zal die vrouw het moeilijk hebben,toch heel lief dat je ze een kaartje stuurt.
Wens jullie hele fijne dagen en een goed en gezond 2011.

Groetjes Jannie.

Wendy ten Hove zei

Hoi Louise,

Ik vind hem helemaal fantastisch geworden!! Dat hert vind ik erg mooi! Ik heb net alvast nieuwe kerststempels besteld, want kwam er dit jaar achter dat ik er toch te weinig heb, ha ha! Deze stempel van jou is ook super en een heel stijlvol kaartje zo!
Succes met alle drukte, hopelijk lukt het allemaal, zodat je straks lekker van de feestdagen en de logees kunt genieten!

Groetjes,
Wendy

Anita zei

Wat een schitterende kaart en een prachtige stempel!
Hele fijne dagen en alle goeds voor 2011!
Anita

Anoniem zei

Hoi Louise.

Heel mooi kaartje is het geworden.

Groetjes Jannie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

het is een prachtige, ingetogen kaart.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Louise.

Ik wens jou en je dierbare fijne kerstdagen en een gezond 2011 toe.
Liefs Riet.

Larissa zei

Prachtig Louise! Jij ook fijne dagen.

Liefs,
Larissa

chantal zei

schitterend kaatrje louise
erg leuk gedaan
liefs chantal

Astrid en Brenda zei

Leuke kaart is het geworden. Vindt je hert heel leuk zo uitkomen.
Groetjes brenda en astrid

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart is dit, fijne feestdagen toegewenst

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty