woensdag 10 november 2010

Doosje in een kaart en 2 Awards

Zag laatst op de Blog van Helma dit schattige Doosje in een Kaart, ik moet een paar Kadootjes voor het Buitenland maken en dit kwam mooi van pas. Ik heb het prachtige papier van Tilda gebruikt, op de voorkant een Magnoliastempel, ingekleurd met Derwent potloden, ik heb haar in een kader van Nellie Snellen gezet,  roosjes zelfgemaakt, blaadjes zijn van Crealies mijn nieuwste aanwinst en een kantje.
Aan de binnenkant heb ik een tag  gedaan gesneden met de Cricut en een Digistempel op gedaan en wat bloemetjes op gestempeld, het papieren kantje komt bij de Xenos vandaan. De groeten uit Holland komt bij Magriet vandaan, ik heb een beetje Delftsblauw ingekleurd, de bedoeling was dat ik Koetjesrepen in zou doen maar helaas niet te krijgen hier en aangezien ik iets Hollands wilde hebben zijn het Haagse Hopjes geworden kleurt wel niet zo mooi bij het geheel maar vooruit dan maar, misschien kom ik zo nog tegen.

Deze Award kreeg ik van Carine en deze Award
van Annika dank je wel lieve Dames, ik geef ze door aan al mijn Volgers, ik zou niet kunnen kiezen.

Wens jullie nog een fijne dag toe.


15 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig is dit originele kaart/doosje, en gefeliciteerd met je award

Sandra zei

wauw wat een schitterende creatie heb je gemaakt,
prachtig papier ook
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi en orgineel, ziet er prachtig uit.

groetjes jolande

chantal zei

schiiterrend kaart/doosje louise
erg leuk gedaan
liefs chantal

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Wat een plezante kaartdoos heb je gemaakt en met wat lekkers in het schuifke, (hihi, niet dat ik die snoepjes? ken hoor).
Proficiat met de awards!

Groetjes, Jaimie

Kaatje zei

prachtige creatie!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Hoi Louise , ooo wow wat heb je nu weer voor moois gemaakt, echt super prachtig vind ik het.
Geweldig het papier en het magnoliaatje ,en dan dat schuifke hé met die Haagse hopjes.jammie jammie.
Hier zullen ze echt wel blij mee zijn,
Bedankt voor de link, misschien ga ik het ook eens proberen.
Groetjes en xxx voor Lars doeii Jannie.

Larissa zei

Heel mooi Louise! Erg lief met dat zachte blauw! Ik ga dit weekend eens zo'n soort kaart proberen, want ze zijn zo leuk!
De tekstcirkel is erg leuk!

Liefs,
Larissa

Amanda zei

Schitterend doosje Louise en wat een mooi papier!

liefs Amanda

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

Wat mooi weer zeg en erg origineel zo.
Gefeliciteerd met je awards hoor!

Liefs Marianne

Evelien zei

schitterende creaties!!!

Wendy ten Hove zei

Hoi Louise,

Wat prachtig gemaakt dit! Erg mooi papier heb je er voor gebruikt en een super cadeautje zo om iemand te geven, helemaal leuk. Ik moest erg lachen om je reactie op mijn blog. Dat er geen kaart de deur uit gaat zonder je naamstempel en dat je man dat controleert! Ha ha, geweldig!! En ook erg goed natuurlijk!!!

Groetjes en een hele fijne dag,
Wendy

SCRAP TALK zei

Hoy Louise,
Proficiat met je awards!
Ik vind dit een heel mooi kunstwerkje!
Mijn naamstempel is al heel lang besteld maar nog niet gekregen...
Fijne dag!
xxx
C.

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Louise,lief die stempel,mooi ingekleurd,en je papier is ook super.

Liefs Riet.

Saskia zei

Prachtig doosje! Super!

Saskia :)