dinsdag 6 juli 2010

Verjaardagskaartje voor mijn schoonzoon

Van de week werd mijn schoonzoon 35, altijd moeilijk hé een mannenkaartje was in mijn papierbak aan het snuffelen aan kwam dit sterretjes papier tegen lekker vrolijk, wordt altijd gauw zo saai voor een man. Voor de rest het simpel gehouden, de ster en de cijfers met de Cricut gesneden, sterretjes en lint en stempeltje erop.

Wens jullie een fijne dag toe en avond toe spannend,  ik ga zo naar mijn vriendin toe we gaan ons Tapasboek afmaken is er nog steeds niet van gekomen.

13 opmerkingen:

Creagea zei

Hoi Louise,mooi kaartje en hoeft natuurlijk niet altijd donkere kleuren te zijn,en je andere kaartjes zijn ook supermooi geworden,super dat je dochter geslaagd is.

Had ik je al verteld dat ik een splinternieuwe cricut heb gekregen van Kars,ongelooflijk niet.
Liefs Gea

Gusta zei

wat een leuke en vrolijke mannen kaart zeg

groetjes Gusta

Jolara zei

erg leuk geworden ! Liefs Joyce

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

je hebt er een mooie mannelijke kaart van gemaakt en veel plezier bij je vriendin sebiet.

Groetjes, Jaimie

Anoniem zei

Hoi Louise,
Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt voor je schoonzoon.
Super gaaf de cijfers in die ster.
Nog een mooie leeftijd hé(LOL)
Groetjes Jannie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Leuke, fleurige kaart.

Groetjes Jolande

*Ellen* zei

prachtig dit stoere mannenkaartje

Kaatje zei

leuk, vrolijk kaartje!

groetjes,
Annika

chantal zei

schitterend kaartje louise
erg leuk gedaan
liefs chantal

Hetty zei

Nou het is wel een heel mooi kaartje geworden

gr hetty

Sandra zei

wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt echt super

Maris zei

hardstikke leuke kaart voor je schone zoon hihi

Wendy ten Hove zei

Hi Louise,

Hij is heerlijk vrolijk! He's a star! Ha ha, welke man wil er nou geen sterrenkaart krijgen? Mooi geworden!

Groetjes en fijne zonnige dag!
Wendy