maandag 11 januari 2010

Winter Wonderland Challenge


Vandaag een kaartje gemaakt voor de Winter Wonderland Challenge had al bij diverse Mede Bloggers gezien dat ze weer aan de Kerstkaarten begonnen waren wel zo slim hoef je aan het eind van het jaar niet zo te stressen.
Het Digitale stempeltje is van digistampboutique. en heb ik ingekleurd met Derwent potloden en beetje schaduw gemaakt met Chalks en een beetje stickels, sneeuwpopjespapier is van Crafts-Too en blauw met witte stippen is Digital, verder heb ik met de Cuttelbug de Snouwflokes geembossed, de tekst heb ik geprint.
Wens jullie nog een fijne dag en bedankt voor het langskomen en de lieve berichtjes,

Groetjes,

Louise

18 opmerkingen:

Powerful Search Engine zei

Gorgeous image and I love the papers and embossing thanks for joining us at WW this week hugs Pascale

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Weer een leuk kaartje!

Groetjes marianne

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en je bent al lekker bezig voor dit jaar ik wil het ook gaan doen maar moet nog beginnen

gr hetty

chantal zei

hoi louise
wat een schitterend leuk kaartje;)
groetjes chantal

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Louise,
Wat een geweldig kaartje!

Groetjes Ida

m@deliefjuh zei

een schattje... je afdrukjes hebben even vertraging... sorry . ik hoop ze woensdag te posten!

groetjes martine

Lynda zei

What a very lovely card and image. Thanks for joining in with Winter Wonderland.

Lynda xxx

Andrea zei

beautiful card, love the backgroundpaper! perfect to that image

Gusta zei

leuke kaart hoor,frisse kleuren heerlijk

groetjes Gusta

Joey zei

Hi LOuise,

fantastic card, the image is fun and I love the colours. thanks for joining us at ww

Joey.x

Anoniem zei

Een heel lief kaartje Louise, mooie winterkleuren. Ik heb al de kerst op zolder staan hoor, september weer vroeg zat, ik maak veel liever de gewone kaartjes.Maar je hebt straks in dec geen stress dat is waar.

Groetjes Jannie

Unknown zei

Gaaf kaartje en met al die sneeuw blijf je en beetje in de kerststemming toch.
gr,Lean.

Unknown zei

Superb card Louise, many thanks for playing along at Winter Wonderland this week. Hugs Avril xxx

Amanda zei

Heel leuk kaartje Louise!

lieve groetjes Amanda

SCRAP TALK zei

Hoy Louise,
Ik heb door tijdsgebrek niet altijd een reactie kunnen achterlaten... Maar je laatste kaartjes zijn allemaal weer zoooo mooi! Prachtig!
xxx
C.

Anita zei

Hee Louise,
Leuk dat je volger bent geworden. Ik ben ook gelijk jouw volger geworden ;)Bovenstaand kaartje is erg leuk! Ik heb 't even gehad met de kerstkaarten. Grappig die Layout van onze blogs!!
groetjes, Anita

Teri zei

I'm really loving this card hun!
Thanks for sharing with us this week at Winter Wonderland.
Hugs,
Teri xx

Teri zei

A beautiful card .... love the sweet image.

Thank you for joining us at Winter Wonderland.

Teri xx