woensdag 20 januari 2010

Felicitatiekaart


Gisteren een Felicitatiekaartje gemaakt, de voorraad moet weer even aangevuld worden.
Ik heb papier gebruikt van Marianne Design Spring Time, lekker fris papier, verder heb ik Multi Frames gebruikt en door de achterse heb ik een lintje gemaakt, digital stempeltje heb ik ingekleurd met Derwent potloden, de bloemetje heb ik gemaakt met de Creatables dat was niet zo'n succes weet niet wat ik verkeerd doe maar toen ik ging embossen met de Cuttlebug en mijn platen erdoor draaide schoten ze eruit mijn witte plaat viel op de grond, schrok mijn een hoedje, en het takje kreeg ik er amper uit, zal even vertellen wat ik doe A C plaat stansje met papier en mijn Spellbinders mat B plaat, tips zijn welkom.


Fijne avond allemaal nog en bedankt voor jullie lieve berichtjes,

Louise

16 opmerkingen:

lies zei

Wat een schattig kaartje zeg.
En ik kan je helaas geen tips geven over de cuttlebug , want die heb ik niet.

Liefs Lies

m@deliefjuh zei

hij is super lief!

Sandra zei

wat een prachtig kaartje,

Hetty zei

Wat een mooi kaartje. Ik kan je niet helpen want ik heb de bigshot

gr hetty

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Geweldige kaartje Louise!

Ik heb het wel geweten hoe het moet, maar ik kan het lastig uit leggen.
Ik denk dat er vast wel nog iemand komt die het weet.

Groetjes Ida

celia zei

Oh Louise, ik kan je ook niet helpen want ik heb een sizzix bigshot, ik kan je wel vertellen dat de takjes er bij mij ook heel moeilijk uitkomen! Ik dacht dat Nicole van http://stampinupnicole.blogspot.com er wel raad mee wist, misschien kan je haar eens mailen!? Je werkjes zien er steeds mooi uit! Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blogje! Veel liefs,Celia

chantal zei

hoi louise
wat een schitterend kaartje
je hebt wel de goeie volgorde gebruikt
maar wat voor matje gebruik je ?
want dta zwarte embosmatje wat erbij geleverd wordt is te dik
ik heb nu een siliconenmatje van de spelbinders en die gebruik ik voor al mijn metalen mallen
hoop dta je er wat aan hebt
groetjes chantal

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

mooi kaartje weer hoor en ja?? ik an je ook niet helpen heb ook een probleem ermee haha.

Doei Marianne

Amanda zei

Prachtig kaartje en de volgorde is goed, ik gebruik een lichtgrijs embosmatje en dan doe ik er nog 3 stukjes cardstock tussen, gaat ie wel zwaar maar dan is het embossen heel mooi en krijg ik het er ook makkelijk uit.

Groetjes Amanda

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Louise, en geweldig mooi papier is dit.
De volgorde is goed wel het silicone matje gebruiken het zwarte is te dik.
En het takje kreeg ik er ook niet uit ,heb het met een naald los gepeuterd vond het geen succes hoor.

Groetjes Jannie.

Gusta zei

mooie kaart hoor

groetjes Gusta

Heartland Creek Graphics zei

Hij is mooi Louise,dat zijn echt mijn favoriete kleurtjes die je daar voor je kaart hebt gebruikt.
Prachtig!

groetjes Vera

Anoniem zei

Hoi Louise ,nee ik vind die mallen ook 3 x niks en zal de andere ook niet kopen of ze moeten een goede oplossing vinden.
En dat kleine bloemetje is een pons van Nellie Snellen de Floral punch nr 1 meeldraden deze moet wel met dun papier geponst worden.

Groetjes en een fijne dag Jannie.

Anoniem zei

Louise moet je hier maar eens kijken.

http://www.nellies-choice.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=388&Itemid=472

Sorry ik weet niet hoe je een link hier moet aanbrengen, dan maar even knippen en plakken is ook onze hobby hé
succes doei Jannie

Amarins zei

Een hele mooie fijne kaart in prachtige kleuren.
Groetjes,
Amarins

Kaatje zei

wat een mooie kaart! Erg mooi in die paarstinten.

groetjes,
Annika